onsdag 31 augusti 2011

MIN INREDNINGSSTIL DEL 2


När jag flyttade hemifrån blev min stil indisk, någonting sånthär.
Numer är min stil inte sådan även om jag kan tycka det är en fin inredningsstil.
Nu gillar jag nästan allt med den här bilden ovan. Den säger mycket om min stil, och den är ganska lik vårt vardagsrum ser ut just nu. Även om jag gärna hade velat ha det lite mer grafiskt och industriellt.
Vi har också vit tygsoffa med några accentfärger i rummet. Vi har en stor tavla över soffan som är färgglad och som jag själv målat. En av färgerna i tavlan väljer jag att plocka upp i en kudde. Vi har samma tyg i gardinerna som det är på fåtöljen på bilden. IKEA STHLM BLAD heter serien. Känns väldigt retro. Det enda som fattas på bilden är en stor fluffig ryamatta som binder ihop platsen. Jag vill gärna ha något mjukt att vila fötterna på.


Jag älskar blandningen mellan nytt och fräscht, gärna vitt. Lite trä och gärna nya saker blandat med gamla. Och konst. Jag gillar att se personlighet i inredning.
Här är lampan FOTO från ikea som jag tycker om väldigt mkt.


Allt är vitt men detaljerna gör att det inte blir tråkigt.
Vad har du för inredningsstil?

Alla bilder från IKEA Livet Hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar