fredag 17 februari 2012

FÅGLAR PÅ TAPETEN


De här jättefina bilderna hittade jag på Alvhem mäkleri. Tapeten är helt underbar. Frågan är bara om den är för romantisk för min smak? Kan bli cool om man har lite mer modern inredning tror jag. Iallafall är den för dyyr tycker jag.. Den kommer från OSborne & Little och heter Little Birdcage.

Hittat några andra med plånboksvänliga alternativ iallafall,här nedanför.


De här finingarna kommer ur kollektionen FALSTERBO från Boråstapeter.


Fåglarna kommer från Decor Maisons kollektion Spirit of avdenture.

4 kommentarer:

  1. Fåglar gör ett hem så himla mycket trevligare. Jag har fåglarna på mina armar istället, så dom är med mig jämt=)

    SvaraRadera
  2. Tack, ibland kommer det fram bra ord..

    SvaraRadera
  3. De tapeter du visar är riktig fina men jag skulle aldrig välja en sån tapet själv.
    Men mysiga är de och använder man den som fondvägg är det ju en annan femma.
    Ha en trevlig helg.
    Kram gerda

    SvaraRadera
  4. Underbara tapeter. Är själv mycket svag för fåglar och grenar i alla former:) Den första är en av mina favoriter. Har du kollat in PIP studios nya tapet kollektion, finns en superfin där med bur, fåglar och grenar:)
    Ha det gott! Jane

    SvaraRadera