lördag 26 maj 2012

FÄRG I INREDNINGEN

Personligt= fint. färg är också fint. Varför har jag knappt nån färg hemma hos mig då? Svart vitt grått ..tråkigt eller stilrent?

uppfriskande dörr.. Underbar tavla. Jag har färgglada tavlor uppe i ateljén som jag målat men de har fått vara kvar där. Här nere i vardagsrummet är det vitt vitt  vitt, och lite svart. Har inte fått upp några tavlor ännu. Det kanske får växa fram. inte så bråttom och ingen prestige..

inredning ska ju va kul, personligt och gärna lite tokigt.. Kanske ska ta ner en tavla från ovanvåningen ändå. Se hur det känns med lite färg. Undrar om det är sommarvärmen som gör att jag vill ha mer färg? 
Bilderna kommer från fina bloggen dosfamily. Klicka in här om ni vill se fler fina hem

2 kommentarer:

  1. Jag gillar en bas av svart, grått och vitt med och sen små färgklickar på det. Då blir jag som gladast av ett hem. Men som du säger, det viktigaste är att det är personligt.

    SvaraRadera
  2. Vilka underbar bilder, jag blir så glad av att se all färg, jag mår faktiskt bättre i rum med färg.

    Jag tycker även om den svart/vit/gråa trenden, men då ser jag gärna att man har blandat in några väl valda färgklickar också : )

    Kram

    SvaraRadera