söndag 10 juni 2012

INSPIRATIONSTORKA

bild med sommarkänsla från ikea livet hemma. Jag gillar deras nya bord ingatorp. Kanske något för oss nu när norden bordet inte finns i vitt i den storleken vi vill ha..

gillar mönstret på kuddarna på stolen,ny kollektion från ikea

fint vitrinskåp också från ikea.. Jag har svårt att hitta inspiration.. internet svämmar över av massa inredning men ibland blir jag bara så mätt och längtar efter nån som gör nåt nytt och annorlunda.. Hittar bara bloggar som förmedlar samma känsla .. har ni bra tips så ge mig gärna.. :)  
Även hemma så är det lite stiltje på inredningsfronten, hittar ingen inspiration eller lust att göra något. Mest går energin åt till trädgård, mina tomatplantor och blommor, gräsmattan, älskling har bytt fönster och panel på en sida av huset, han är grym. Sen har vi två tokgulliga kattungar som måste lekas med.. Men jag vet att inspirationen kommer tillbaka, frågan är bara när :)

Ha en fin söndag, kram till er

1 kommentar:

  1. Inspirationen går alltid upp och ner. Mysigt med kattungar.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera