lördag 13 mars 2010

JAG ÄR TILLBAKA


bild

Vill tipsa om den här fantastiska filmen för alla broder daniel älskare..
Den är djup, tung, deppig,intim, man blir så nostalgiskt och får en tår i ögat. Henrik pratar om bandmedlemmen Anders som tog sitt liv, han berättar om en dröm där Anders ringer honom och allt är som vanligt.. Och jag kände igen det alltför väl. Min vän som är död ringer ofta mig i mina drömmar..

Förutom deppig så är den tänkvärd om att vara sig själv och våga stå upp för vem man är, och så är det såklart underbar musik..

Idag skiner solen och jag skall iväg och kolla in Erikshjälpen second hand och hoppas på att göra några fynd, sedan skall jag hämta tavlor och lämna ut dem till de fina som köpte av mig på utställningen.
So long

2 kommentarer:

  1. Åh second hand som är så skolj - hoppas du gör en massa roliga fynd!

    SvaraRadera
  2. Skojjjj med tavlorna och second hand =) vi har också haft sol idag, underbart =) va ute en sväng faktiskt =)
    SV: nej ja ska inte teckna av henne, det blir till o printa ut o slänga upp på väggen vettuuuu =)
    KRAMAR

    SvaraRadera