torsdag 18 mars 2010

SAKER JAG GILLAR I MITT HEM| DEL 2


Ljusstakar, loppisfynd 10:- st lillebror avskyr dem jag älskar dem
Bok: Champagneflickan. Någon som läst? Ska börja ikväll.

Vas från IKEA. Älskar den. Använder den som karaff när jag får finbesök. Annars står den i mitt köksfönster.

Hej vänner.
Ikväll har jag haft kär vän här på försenad födelsedagsmiddag. Jag bjöd på trerätters (hör och häpna) Om nån skulle va intresserad av vad det bjöds på var det:

Fördrink: Egengjord ananasdrink* (med färsk ananas)
Förrätt: Hembakt bruschetta* med vitlökssmör med tomater,avokado och rödlök
Huvudrätt: Klyftpotatis med timjan och kycklinggryta med soltorkade tomater
Dessert: Ananas (igen..) med vit choklad som jag gjort själv*

*Alternativt var ananasjuicen Eldorados koncentrat för 5.90 på willys och även vitlöksbrödet kan ha varit köpe.. Hann inte riktigt göra egen choklad heller. Men det var gott i vilket fall. Är njd med min insats. Funderar på att söka in till halv åtta hos mig. Hur gör man det egentligen.

Jaja. Till saken.
Bjussar på lite bilder från mitt hem. För sån är jag.

4 kommentarer:

  1. ojojoj jag måste bli vän med dig ;) jag behöver gödas lite mer haha. jag har bara varit med min dude som vanligt (: vad ska du göra imorgon fredag sötnos?

    SvaraRadera
  2. Verkar vara många som testat loreals silvershampoo och gillar det - får testa det nästa gång, när mina dyra droppar tagit slut.

    SvaraRadera
  3. Gud va härligt =) vilka härliga bilder! Har du fyllt år =O har ja missat något???!!
    =S
    MASSA TOK KRAMAR

    SvaraRadera
  4. SV: okeej då är jag med på noterna =)
    du får hälsa din vän grattis då!
    Vi får prata snart! vill ju veta hur allt gått med allt! Hoppas du får en underbar fredag =)
    Tok kram

    SvaraRadera