lördag 3 april 2010

LÅNGFREDAG|HÄRLIGFREDAG|

Har haft en härlig långfredag.
Vaknade. Kaffe som jag längtat efter. Älskar ljudet av bryggaren och inte minst doften. Sedan h&m och andra affärer och sen citygross där jag sprang på mammi. Vi virrade runt och kollade på blommor o pratade o handlade,sen kom hon hem till mig på kaffe. Jag fick skäl att städa.
Bakade muffins åt lillebror. Misslyckat. Allt flöt ut på plåten och ner i hela ugnen. Fick slänga hela skiten. Det blev glass och blåbär istället, och hallongrottor(som jag faktiskt bakat själv) Sen kom min kära vän T, vi lagade mat och sen drack vi vin och pratade massor.

Förfest hos K, sedan Deluxe. Träffade folk jag "känt" (folk som då tillhörde de coola, häftiga) en gång i tiden. Lustigt vad tiden flyger iväg och vad tiden gör med oss. Eller vad livet gör med oss. Eller vad vi gör med livet. Träffade en människa som jag växt upp med som levde i en annan värld. Som trodde att de som va kvar i "hålan" vi växte upp i var dumma i huvudet. Haha. Jag lät denna människa spinna på om sitt och sedan tog jag ett djupt andetag och kände mig som en bra människa med vettiga åsikter och human människosyn efter mötet med den trångsynta. Herregud vilka människor det finns. Blir så glad att jag bara omger mig med människor som ger mig positiv energi. Sen dansade vi till dålig musik och jag kramade en gammal vän. Sen cyklade jag hem och det kändes som vår i luften.
Nu ligger jag i sängen och ska sova. Jag har satt upp en gardin slash rumsavdelare vid sängen i mitt lilla bo och det är såå mysigt. Tjoho.
Sovgott

kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar