fredag 25 november 2011

NATURLIG INREDNING


bild
Hej på er, vilken fin fredag.
Fantastisk säng, träden är i metall.. Skulle väl nästan kännas som att sova utomhus :)
Här kan ni läsa mer


Jag andas lantluft, jobbar med mina projekt, klappar katterna Arne och Astrid, dricker kaffe och njuter av en dag hemma där jag har möjlighet att jobba med mina drömmar,mina visioner och min passion. Livet är allt bra härligt!
Snart ska jag ge mig ut för att hitta lite skojigt att adventspynta med, ja alltså från naturen.
Vi bor nu i en liten stuga på en ö med några meter till sjön.. Älskar att gå ut ur dörren och vara mitt i naturen..

1 kommentar:

  1. Men åh så underbart! Förslag på vad man kan hitta sånba träd. Jag vill ha vill ha vill ha mer än något annat just nu. Har länge drömt om att ha ett fejkat stprt körsbärsträd inomhus...men har inte löst problemet hur det ska gå till eller vart man hittar sånt. Tips?

    SvaraRadera