fredag 11 november 2011

VARMT VÄLKOMNA TILL MINA KURSER


bild sköna hem

Hej vänner!
Idag kan jag avslöja att ni i vår har möjlighet att gå mina inredningskurser/studiecirklar på medborgarskolan!
Fylla på med lite ny inspiration till våren kanske?
Skynda in på medborgarskolan.se och anmäl er :)


Kurs nr 1- "Hitta din stil" läs mer om den här

Kurs nr 2 - "Skapa ditt drömhem" läs mer om den här


Har du frågor går det bra att maila mig på
lisaevelinas@gmail.com
eller når du mig på telefon 076-339 46 29


ÖVRIG INFO:
Jag har valt att lägga upp mina kurser på 3 alternativt 4 gånger. Skillnaden är att i kurs 2 finns mer tid och utrymme för specifika frågor och diskussioner och där blir det mer praktiska moment inom dekoration än i kurs 1.

Varför medborgarskolan? Jo. Här finns plats för alla. Jag är ledare men jag vill att alla skall vara delaktiga i diskussioner, utbytet man får genom andra kursdeltagare är ju fantastiskt! Alla utgår ifrån sig själva och i mina kurser behövs inga förkunskaper.
Läs mer om medborgarskolan på deras hemsida.

Hoppas vi ses,
Evelina

2 kommentarer:

  1. Låter mycket trevligt. Hade det varit närmare Skåneland så hade jag utan tvekan anmält mig.

    SvaraRadera
  2. Oj så roligt att hålla egna kurser! Du kanske kan dela med dig lite tips till oss som inte har möjlighet att gå också=)

    SvaraRadera