söndag 18 mars 2012

FLÄKTLÖSNINGAR


via black bird style

Hej på er, hoppas ni har haft en härligt helg. Vädret har ju varit sådär. Jag har mest myst runt i vårt hus och på gården. Pysslat lite,målat en tavla och en pall.. Mest bara varit.
Nu återstår småfix att sätta lister i rummen och sen inväntar vi bänkskivan till köket.. Min älskade kille har satt upp handukstorken och duschväggarna i badrummet som nu är KLART! Yes. Och han håller nu på och bygger en fläktlösning i köket.. Blev lite mer komplicerat än en vanligt takhängd fläkt eftersom det är snedtak och bjälkar just vid hällen.. Men han löser det mesta. Det blir en härlig egen lösning med hjälp av bland annat en fin bräda som fanns på vinden. Kommer bli så fint :)

Så ramlade jag över den här roliga bilden.. Hihi. Är det en fläkt?;)

Ha en fin söndagkväll,
Evelina

1 kommentar:

  1. SV LiSevelina: Tusen tack för de orden;) Det glädjer mig massor av att läsa de orden. Trevlig helg önskar jag med,)
    PS! Här kommer jag att kika in mer.,...spännande,)

    SvaraRadera