måndag 2 april 2012

LYCKORUS

Hej på er, jag bloggar så dåligt numera.. Tråkigt men det känns som det inte finns så mycket tid till det. Min älskade kille har kaklat köket, som ni ser på bilden. Dock är det inte fogat på bilden. Lovar att visa bild när det är fogat samt i sin helhet.. vill bara få lite ordning först. Kaklet blev så himla fint. Och kylen och frysen också. Nu är köket klart. Och vilken underbar känsla att plocka in våra grytor, muggar,glas och tallrikar i vårt nya kök! Nu känns det så nära inflyttning.. Det känns overkligt, men så himla bra. Nu ska vi flytta lite grejer från stugan till gården.. Så roligt -nu är inredarn i sitt esse.. Så roligt att ta ner möbler från övervåningen där vi haft dem i ett halvår nu, börja möblera, fixa och dona.. Igårkväll tror jag att jag hade kunnat fortsätta hela natten med att fixa.. Hoppas ni haft en bra start på veckan! /Evelina

1 kommentar:

  1. Snygg kakel och vad spännande. Jag väntar på fler bilder så småningom.

    Kram

    SvaraRadera