torsdag 15 september 2011

JAG LÄNGTAR


bild
Jag längtar verkligen så sjukt mycket efter att få skapa vårt eget kök. Från ideér till olika lösningar till den slutgiltiga och att sedan få sätta ihop det.. Sistnämnda är jag ju inte så haj på så det är ju tur att mannen är snickare.. Vilken tur man har, en bestämmer hur det ska se ut och den andra gör.. hihi. Nej skämt å sido. Jag vill lära mig snickra och ser verkligen fram emot att lära mig tapetsera. Hoppas på att det blir snickarskola inom snar framtid..
Den här bilden har verkligen komponenter som jag gillar.. Fint äldre träbord med snyggaste eamesstolarna. Gillar när gammalt möter nytt. Något som har en själ och historia möter något som är mer plastigt. Det händer någonting med mig då, det skapar verkligen en fin känsla i köket.

4 kommentarer:

  1. Tack söta du. :)

    Längtar med efter att få fixa iordninge tt kök, men är nog mer inne på att fixa iordning ett redan befintligt kök som kanske är supergräsligt innan. Haha nä men det hade varit kul att se hur man kunde få till ett tråkigt kök. Går ju att göra rätt så mycket med lite färg och kreativitet. :)

    SvaraRadera
  2. Hehe okej. Ja mend et är ju hur kul som helst med nytt med, då får man ju precis vad man vill ha också.
    Ang virkning, tack. Men du, alla kan om man vill. Bara man lär sig grunderna till virkning så kommer det bara att gå lättare och lättare och bli bättre och bättre. Min filosofi är, vill man så kan man. :)

    SvaraRadera
  3. Mycket smart - du planerar han snickrar. Himla bra. Gillar också att blanda olika stilar.

    SvaraRadera
  4. Men hej, vad bra att du lämnade en kommentar hos mig så jag hittade dig, behöver verkligen inredningsinspiration! :)

    SvaraRadera