måndag 5 september 2011

MMNAMNAM.


bild

Mmnamnam, vilken fin helg jag haft.
Jag och min fina bästa vän har varit i Sthlm och sprungit tjejmilen, det var en otrolig uppelevelse! En riktig kick, finaste vädret, massor av glada tjejer och bra musik, härlig stämning! Hade t om krafter kvar att spurta på upploppet! Tjoho vilken adrenalinkick. Rekommenderas! Dock hemsk träningsvärk igår :(
Utöver det har i shoppat endel, ätit god mat, druckit gott vin och vi avslutade med att äta frukost i sängen framför nyhetsmorgon innan shoppingrundan igår. Underbart.


bild

Hotellet vi bodde på var Clarion Sign Hotel, väldigt fint hotell inrett med klassisk skandinavisk formgivning, t ex en av mina favoritstolar Sjuan, design Arne Jacobsen. En dag skall jag ha sådana i mitt kök!

1 kommentar:

  1. Haha ja det var så sjukt roligt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen ;D

    SvaraRadera