fredag 23 september 2011

MÖT HELA VÄRLDEN



med ett leende och hela världen ler mot dig. Så kan man väl sammanfatta dagen!
Har suttit med ett inredningsprojekt vi har i skolan hela dagen, runt kl 13 när jag var i mitt esse bestämde sig datorn för att ta paus. GAH. Vad irriterad jag blev. Fast behöll ändå lugnet för jag fattar att den inte kommer starta igen bara för att jag är arg. Så jag tog några djupa andetag o bryggde nytt kaffe och sedan fungerade den igen.. pjuh! Utöver det fick jag nej på förfrågan om praktikplats. Aj så stressigt. Men det fixar sig, det mesta gör det!
Projektet går framåt, men får jobba lite imorgon också innan det blir ettårs kalas för Isac!
Visar en bild på mitt skaparkaos.. såhär ser det alltid ut när jag gör något projekt..

Ser lite stökigt ut men så blir det när man jobbar fort fort..
Sen har jag slängt upp mina skisser på väggen med maskeringstejp för att snabbt kunna kolla på mina ideér.. som en mindmap! Ser lite stökigt ut men då vet man vart de viktiga papprena är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar