måndag 1 februari 2010

Förfests..

..konversation i lördags.
Kompis 1 säger till mig efter jag berättat nåt
: Näee du, nu har du skitit i det blå skåpet!

Jag: Ja, det har jag verkligen gjort.. fan..

Kompis 2: Va? Vad menar ni?

Kompis 1: Ja, hon har skitit i det blå skåpet.

Kompis 2: Men vad är det blå skåpet? Alltså är det ett skåp som är blått du skitit i?

Skraatt.....

-Nä vi kan mer säga att det är som du skitit i vitrinskåpet, fattar du då?
Kompis 2: Eh ja.. typ.


Ibland när alkohol är inblandat kan det bli så himla skojsigt och FEL!
PS jag älskar mina vänner, och citatet kommer tydligen från en gammal göta kanal-film.

4 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Nu har jag hittat mer färg så jag ska bara ta mig tid till att måla nu också. :)

    SvaraRadera
  2. hehehehe =) underhållande =)
    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. hehhe verkligen underhållande... bajshumor å fylla å goda vänner e grejer det!!! :))

    SvaraRadera
  4. hehe så roligt så=) kram å ha en fin kväll

    SvaraRadera