måndag 8 februari 2010

Utställning 13 feb


Hjärtligt välkomna :)

5 kommentarer:

  1. Åååå va skojj =) =) =)
    Hoppas att det går bra, det gör det säkert =)
    =)
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Yes!! Äntligen!! Ser fram emot lördag!!
    Du är simly the best!!

    Jättekram från Din absolut äldsta fan, eller jag som varit med från huvudfotingarnas tid....

    SvaraRadera
  3. Svar; Jag målar, teckar pyssalr, YOU NAME IT!:D Älskar konst i det stora hela. Kroppskonst med:)

    SvaraRadera
  4. Svar; ja Kissies bröst passar inte på henne. Naturliga bröst ska det vara. Jag är glad att jag begåvats med stora, för vore dom små skulle jag se ut som en kille. En tjej kompis till mej har pyttesmå, men hon skulle inte passa i stora för då skulle hon se ut som en bimbo... det är så himla olika :)

    SvaraRadera
  5. Svar; Åh, vad gullig du är:) Tack detsamma:)

    SvaraRadera