onsdag 24 februari 2010

Ola Salo är min gud..

bild smp.se
Jag tycker alla borde se Ola Salo i SVT play, Kobra här

Han är helt underbar.
Vi är från samma lilla håla i Sverige.
Kanske är det därför jag förstår honom och att det känns som han pratar direkt till mig,
för att våra ögon och öron sett och hört samma saker när vi växte upp..
Ärligt talat. I don't give a fuck. Skiter i att spekulera. Jag älskar honom ändå.


Citat Ola Salo :
"Det är läskigt med närhet, för att det är det vi egentligen längtar efter allihopa, men det är så stort och vi längtar så mycket efter det att vi nästan blir rädda för det,
och dessutom är det väldigt överrumplande känsla att vara nära någon,
man blir liksom blottad inför den personen"'

1 kommentar:

  1. Håller helt med - vad som är konst och inte - ligger helt och hållet i betraktarens öga. Kunde inte sagt det bättre själv=)

    SvaraRadera