måndag 22 februari 2010

STACKARS ALLA KÄNDISAR...........


Jag som älskar SE & HÖR och alla skvallerblaskor.. Ska nog sluta läsa dem.
Anledningen: Inte ens en skiten artikel om en liten konstnärinna från småland har ett rätt i
texten. Förutom att jag då heter Evelina.

STÄLLER MIG SJÄLV EN DEL FRÅGOR:

1. Är jag uppvuxen i Tingsryd? Känns isf som att jag helt missat en stor del av min barndom..

2. Har jag precis slagit ner mina bopålar i Växjö?

3. Kan jag inte föra min egen talan utan de frågar nån annan om vad jag vill förmedla med min konst?

4. Är jag stum? Alternativt döv? Och journalisten kunde inte teckenspråk?

5. Är det såhär journalister och en seriös tidning arbetar?

6. Är jag ändå glad och inte fullt så bitter som jag låter? Svar: Ja.

6 kommentarer:

  1. hahaha grattis till att du blivit publicerad =)
    dom som är journalister verkar ju inte riktigt ha huvudet på skaftet eller så är dom döva ellr förståndshandikappade?!
    SV: I know loooove the hello top =)

    SvaraRadera
  2. Tråkigt det där när journalisterna inte får saker rätt - som pressansvarig brukar jag skriva mina texter själv och sprida ut till tidningarna som borde vara intresserade. Då vet jag att allt blir rätt, för det mesta.

    Men va sjutton - all publicitet är bra publicitet!

    SvaraRadera
  3. oj tack så hemskt mycket! gud vad glad jag blir att du gillade dom!

    ja du..tidningar verkar aldrig kunna få till det rätt.

    SvaraRadera
  4. SV: Ja fråga vem dom intervjuade =) om du missat nån annan person som ställt ut exakt samma tavlor som du =)
    Hoppas du mår bra vännen!!
    Massa kramar från götet =)

    SvaraRadera
  5. SV: Ja hon är lite smal ja... Tänk ´jag har varit smalare =S sjukt!!
    Hur är allt med dig ? ja loggar in på msn senare ikväll vi kanske ses där =) Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Haha, alla tidningar är sådär, och alla journalister verkar ha "jag-vet-allt"-syndromet ;) Men kul att vara med i tidningen ju :)

    SvaraRadera