torsdag 18 februari 2010

Utställning= Urladdning?

Jag har inte målat på en vecka.
En vecka.
Förstår ni?
En vecka är en väldigt lång tid. Inte ens hållit i en pensel och doppat den i färg en enda gång. Inte ett endaste litet streck har jag målat.
Känner mig helt tom efter utställningen!
OCH jag känner mig tom utan målningen..
Ond cirkel.
Hoppas att inspirationen kommer tillbaka.
Har ju tre beställningar att göra,men de gör jag inte förrän lusten kommer tillbaka. De måste målas med känsla.

Bjussar på en überfläskig låt (som min bror hade sagt)

7 kommentarer:

  1. Nope - inte målat under hela semestern, hade med mig skissblock och så - men nej. jag gjorde precis ingenting. Klottrade bara lite samtidigt som jag skrev resedagbok - det gör jag alltid.

    Men nu ikväll har jag skissat på en större tavla - har fått en beställning i 50-tals stil. Mycket kul, kan bli en utmaning - har sökt inspirationsbilder nu under ett par timmar - och nu har jag nog målningen klar framför mig (i huvudet).

    SvaraRadera
  2. den e bra den låten =)
    Hoppas inspirationen kommer smygande snart =)
    SV: Ja hon är för himla fin gynning, men ibland kan hon säga lite konstiga saker =)
    Hoppas du får en underbar helg du med vännen =)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Svar; Man blir aldrig för gammal för piercingar, tro mej;)

    SvaraRadera
  4. SV: Ja det är lite mkt snö nu...
    Hoppas du får en underbar helg =) KRaaam=)

    SvaraRadera
  5. Det var nog närmare 3 veckor sedan jag hade penseln i min hand, men igår kväl kom inspirationen tillbaka och jag är nu igång med tre stora nya tavlor. Hej hopp.

    SvaraRadera
  6. Bara att sätta gång å måla ikväll!!

    SvaraRadera