måndag 7 december 2009

flow




Har haft energi idag må jag säga. Jag har varit i affären,i blomsteraffären, jag har lagat lunch åt mig o min bror, sen gjorde jag hallon o blåbärscheesecake till mamma och även födelsedagsmiddag! Se på fan!
Sen målade jag 2 tavlor och gjorde en julkrans åt mamma och en åt mormor.. De var nöjda båda två.
Ikväll har jag gjort två ljuslyktor,de är inte riktigt klara ännu men jag hoppas de blir fina,de blir iaf originella! Och miljövänliga.

Imorgon ska jag in o köpa lite nytt pyssel som jag ska göra till utställningen.. Nåt nytt jag inte gjort innan! Very exciting!

2 kommentarer:

  1. Va kreativ du e!

    Jättesnygg krans!!

    SvaraRadera
  2. Tack sötnos för den härliga middagen, ljuvlig cheescake, fin blomma o dörrkrans!!! Du är fantastisk!! Älskar dig sååå/ Mammi

    SvaraRadera