tisdag 29 december 2009

Utställning



Sådärja.
Nu har jag knåpat ihop en inbjudan till er alla.
Lördagen den 13 februari är ni såå välkomna att titta se kolla uppleva köpa mina tavlor!
Kl. 12 och framåt går finfint att glida förbi Galleri Blå i Tingrsyd, ligger vid Medborgarskolan.

Har sänt ut inbjudan på fejsboken, jävligt coolt att redan 10 pers tänker åka ända ner till mörkaste skogen i småland för att titta på MINA grejor. Häftigt o skrämmande.

Bäst att ta fram penseln nu!
Mötet gick bra förresten!

1 kommentar:

  1. Åh vad kul. Är glad för dig, och lite besviken över att jag bor så långt bort. Annars hade jag minsann kommit med en vernissage-blomma. Hoppas det kommer att gå bra, jag tror stenhårt på dig och dina verk. Hoppas du kommer dokumentera allt här i bloggen.

    SvaraRadera