onsdag 2 december 2009

Ridning och bokstavsschabloner



Idag ringde Mimmi och väckte mig och frågade om jag ville med o rida. Weehoo! Om jag ville!
Det va lite kyligt att rida men så skönt att vara ute i skogen. Märta (hästen) var superduperpigg och stooor och gosig och hade härligt lurvig päls! Över 170 cm i manken, puh var väl på ridskolan i 8 årsåldern jag red sån stor häst sist! Räknar med träningsvärk BIGTIME imorgon!

Igår köpte jag bokstavsschabloner, är inte så nöjd med dem,tror det blir bättre att skriva själv nästan t om!

2 kommentarer:

  1. Fint du målar!
    Tack så mkt,kul att du hittade t mig=)
    Passa på att julklappsfynda, jag har 20% på allt i min webshop http://www.beautyinsideout.se

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt!

    Men menar du att mitt tyg.. e som underlägg för dej?? Gud vad jag garvade...

    Det e ju jättetjusigt mönster ju! Rött å pricki!

    SvaraRadera