lördag 12 december 2009

ute på landet

Hello my darlings
Jag är ute på landet hos skrutt o hans föräldrar,har bloggat dåligt,i torsdags mådde jag sådär efter svinis vaccinet. Men nu är jag på g igen!
Igår kollade vi på Idol o hade fredagsmys, jag vet inte om jag tycker erik skulel vunnit längre för det va så jäklans töntigt när han tog upp sin tjej på scenen! Hade de förberett det eller? BU. eller är jag töntig? Jag tycker det såg fjantigt ut iaf när hon stod där och åmade sig.

Nu ska jag strax åka härifrån,ska fika med Lisa-Love och vi ska kolal på när världens snygagste Emma går modevisning! Wow vad kul!

Hörs senare puss

3 kommentarer:

  1. ...måste nog se idol-reprisen. Alla snackar om tjejen som var med på scen och jag fattar inget.

    SvaraRadera
  2. Bra julklappstips här
    http://www.beautyinsideout.se

    SvaraRadera
  3. Åh tack fina du. Den har inte ens torkat än=)

    SvaraRadera