onsdag 23 december 2009

Julklappspyssel och grease



Hej darlings,
hur mår ni dan före dopparedan?
Jag har inte alls någon vidare julkänsla i år, men ikväll ska jag till Emma och Drift-King och dricka lite vin glögg och annat gott, kanske man får lite christmas vibe..
Kollade nyss på grease med fader konungen. Längesen jag såg den, den är underbar! Fan hade vart gött å leva på den tiden,eller? Fan va Sandy är snygg! I just löööv the slutscen!

Annars har jag pysslat med julklappar, det blir mestadels egengjorda julisar i år på grund av ostabil ekonomi i kombination med stabil kreativitet.. Plus att jag är rätt kass på att göra
t ex badrumspall och leksaker till lille skrutt..

1 kommentar:

  1. AAAAAAAAAAHahahahaaa =) Drift-king *jag dör* snälla låt inte han se detta...då lär ha ju sätta sitt ego i halsen.

    <3 ikväll blire stök ;)

    SvaraRadera